www.kes.ac.cy
Το Κολλέγιο Γενικές Πληροφορίες Υπηρεσία Σπουδών και Φοιτητικής Μέριμνας Προγράμματα Σπουδών Αξιολογήσεις & Συνεργασίες Αποστολή Αιτήματος Νέα Βιβλιοθήκη Ενημερωτικό Δελτίο Δίδακτρα
Share this page

Οι μέρες, οι ώρες και τα λεπτά πριν από την εξέταση - Πώς να προετοιμαστείς

Η σωστή προετοιμασία είναι ο βασικός παράγοντας που επηρεάζει την απόδοση του φοιτητή σε περίοδο εξετάσεων.Ακόμη και αν η φύση σου ως άτομο, σου επιτρέπει να έχεις μια πιο χαλαρή προσέγγιση στο θέμα της προετοιμασίας, πιο κάτω ακολουθεί  πενθήμερο πλάνο έτσι ώστε να έχεις ένα οργανωμένο σχέδιο με στόχο την επιτυχία στις εξετάσεις σου.

 

5 Μέρες πριν:  Ξέχασε την απλή απομνημόνευση

Το να λειτουργείς με έντονους ρυθμούς και κάτω υπό πίεση κάποιες φορές μπορεί να βοηθήσει  – όπως στην περίπτωση που οι γονείς σου έρχονται για επίσκεψη και πρέπει να προλάβεις να καθαρίσεις το σπίτι – ωστόσο, το να μελετάς πολλή ύλη σε μικρό χρονικό διάστημα μειώνει κατά πολύ τις πιθανότητες να τα θυμάσαι όλα.  Μοιράζοντας την εξεταστική ύλη και διαβάζοντας την σε μικρότερα χρονικά διαστήματα,  δίνει το χρόνο στο μυαλό σου να απομνημονεύει καλύτερα τις πληροφορίες.

 

2 μέρες πριν:  Φάε σωστά

Πριν τις εξετάσεις καλό είναι να προτιμούνται τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες απελευθερώνονται στον οργανισμό με πιο αργό ρυθμό σε σχέση με άλλες τροφές και  βοηθούν στην αίσθηση κορεσμού για πιο πολλή ώρα.  Επιπλέον περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β, που είναι απαραίτητες για τη μνήμη και τη λειτουργία του εγκεφάλου καθώς και για το κεντρικό νευρικό σύστημα.  Φυτικές ίνες βρίσκονται σε τροφές όπως οι μπανάνες, τα αχλάδια, τα βατόμουρα και τα πορτοκάλια. Ωστόσο, δεν είναι μόνο τα φρούτα σε πλούσια σε φυτικές ίνες αλλά και πολλές άλλες τροφές που μπορείτε να βρείτε σε αυτή την λίστα. 

 

Η νύχτα πριν την εξέταση

Έρευνες έδειξαν πως ο ύπνος βοηθά τον εγκέφαλο μας να επεξεργάζεται μεγάλη ποσότητα δεδομένων, βοηθά στο να λύνει σύνθετα προβλήματα, δεσμεύει έννοιες στην μνήμη και επιπλέον στην ανάκληση τους όταν αυτές χρειαστούν.  Καθώς κοιμόμαστε ο εγκέφαλος μας έχει την δυνατότητα να κωδικοποιήσει τις καινούριες πληροφορίες μόνιμα.  Σε μελέτες που έγιναν σε φοιτητές, έδειξαν πως τα άτομα που κοιμόνταν κατά μέσο όρο 8-10 ώρες πριν την εξέταση, κατάφεραν να πετύχουν βαθμολογία 10% ψηλότερη σε σχέση με άτομα που κοιμήθηκαν λιγότερο.

 

2 ώρες πριν την εξέταση:  Φάε σαν αθλητής

Το πρωινό είναι αναγκαίο για μια ισχυρή απόδοση στις εξετάσεις  ωστόσο το τι τρως παίζει μεγάλο ρόλο εξίσου.  Η κατανάλωση ένα γεύματος που είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες εξασφαλίζει το αίσθημα του κορεσμού και δίνει ενέργεια.  Έτσι ελέγξτε για πρωινά γεύματα εδώ για να πάρετε κάποιες ιδέες για το ιδανικό ξεκίνημα.  

 

1 ώρα πριν:  Πιες νερό

Ακόμη και η πιο ήπια αφυδάτωση μπορεί να οδηγήσει σε αίσθημα κούρασης και πονοκεφάλους .  Πριν την εξέταση πιες ένα ποτήρι νερό – μπορείς να το κάνεις πιο ενδιαφέρον προσθέτοντας λίγο λεμόνι η αγγουράκι αν επιθυμείς.     

 

 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

 

 

Νέα
Νέα

Στοιχεία Επικοινωνίας

Λεωφόρος Καλλιπόλεως 5
1055 Λευκωσία - Κύπρος
Τηλ. : +357 22 875737
Φαξ : +357 22 756562
Email: info@kes.ac.cy

 | Δημιούργημα της: Dynamic Works

Με την ισχύ του EasyConsole CMS